gokceklc 6 ay kullandım aile baskısı yüzünden 6. Ayda bıraktım sütümde çoğalmıştı normal emzirmeye çalıştım zorlasa olsa biraz aldı sonra emmeyi kesti belkide uca alismisti o yüzden bıraktı emmeyi bıraktırmak icin ucunu kesiyorlar sanırım yavaş yavaş biraktiriyirlar YouTube de videolar var