Nurisko06 Geçmi değilmi bilmiyorum canım ama denemekte fayda var, bak ben fransada yaşıyorum fransızlar bebeklerini hep bir kural içinde büyütüyor bana hastanede böyle öğrettiler ve çıktığımda aynı şekil devam ettim ama ilk oğlumda bizim çok bilmiş bazı büyüklerimiz yüzünden aman kızım istedikçe ver aman çok zayıf diye diye düzenini alt üst ettim çocuğumun ve sonuç 3. Ayımda sütüm kesildi kaç mama değiştirdik alması için en sonunda aptamili kabul etti ama şuan biri yanında öksürse hasta oluyor çocuğum,