Merhaba kızım uykuya dalar dalmaz ellerini çok sıkıyor açmakta zorlanıyorum hatta. Sıkmadığı zamanlarda da eli seğirir gibi atıyor aralıklı bi şekilde. Bu konu hakkında bilgisi fikri olan var mı?
Yaklaşık 1.5-2 sene önce uyku terörü için tedbir amaçlı eeg çekilmişti temiz çıkmıştı ama şimdi bi sıkıntı olabilir mi sizce
Ben yine nörolojiye götüreceğim tabi ama aynı şeyi yaşayan var mı merak ediyorum