Kızım dün doğdu iri bebek olarak doğumdan sonrs bir kolunu fazla oynatmadığını farkettik annemle hemşireye sorduk ortopedi doktoru röntgen çekti inceledi kırık çıkık yok ama brakial pleksus dan şüphelendi nöroloji uzmanının da görmesimi istedi kolunu az da olsa hareket ettiriyor elimi tutuyor sıkıyor 🥺 korkuyorum kızlar dua edin ciddi bişey çıkmasın 🥺 bu durumu yaşayan anneler var mı nasıl bir süreç izlediniz 😞