Merhaba kızım 3 aylık şuan. Dün bir post açmıştım mama yemiyordu sagolsun yorum yazan annelerden bircogunun dediğini uyguladım ve ise yaradı kızım bugün daha iştahlı. Bir sorunumuz daha var oda kafasını tutmuyor. Aslında hiç tutmuyor değil ama yastıksız düz zemine koyunca kaldırmıyor yastıkla koyarsam çok az dayanıyor ama duruyo. Oyun mati aldım ama yok istemiyo başını kaldırmayı. Kafa ultrasonu çektirdim bir problem yok b12 de değeri de güzel onda da sorun yok bütün kan değerleri normal. Biraz telkine de ihtiyaç duyuyorum sanki çünkü instagrama Bi giriyorum 3 aylık bebesi olan analar Bi paylaşımlar yapıyor yürümeye çalışanı mi dersin şevkle başını kaldırmış etrafı izleyen mi dersin gördükçe ben mi iyi anne değilim diyorum
Bu konuda öneriye ihtiyacım var 🙄😥