Benoyleuygungordum__
şuan beni yazdınız sanki 😂 benimde oğlum 1 yaşında molfix kullanıyorum. Geceleri uyurken çok mama su içtiği için sabah uyandığında zıbına geçmiş oluyor bende haftada 2-3 yaşadım
Geceleri prima aldım sadece gece onu takıyorum
Numarasıyla alakası hiç yok büyük küçük olayıyla alakalı değil bence hepsini denedim ben