Arkadaşlar neden böyle ya yorgunluktan bi tarafa yıkılıp kalıcam artık. 7bucuk ay diş mi adet mi edindi bilmiyorum gece yatmıyor. uyuyor koyuyorum uyanıyor ya da direnip ağlıyor uyumamak için sabah da sanki tüm gece uyumuş gibi 6 -7 arasında uyanıyor. Valla çok yoruldum yaaa😢😢😢😢😢(içerde sevinç çığlıkları atıyor)