amansallagitsin Bu aralar dikkatimi cekiyor vücudumda ben’ler cikmaya basladi. Bazisi et ben’i bazisi nrml ben. Normal mi bu durum acaba. Hangi bolume gitmek gerekir.
annediyebiri amansallagitsin bende de aynı durum var gebelikte çıkıp gidiyordu ama şimdi çoğalmaya başladı insülin direnci olabilir demişti eczacı
amansallagitsin annediyebiri seker hastasi degilim ki sekerim normal duzeyde ole tatli yiyen biride degilim. Yani hangi bolume gitmek gerek. Siz doktora gttnz mi