aysenurbkdemir Kızlar bebeğim 10 gün sonra 7 aylık olucak ama hala gaz sancısı cekiyoruz kullanıpta çok memnun kaldıgınız damla vs şeyler varmı sab simplex kullanıyodum bıraktım daha gerekmez dönüyor diye ama tekrar başliycam galiba
defnesmom3 aysenurbkdemir bifidrop probiyotik damla rahatlatiyo bebeği gaza ve kabızlığa birebir ben çok memnun kaldım çevreme önerdim onlarda memnun kaldı sana da şiddetle tavsiye ederim 🙂
aysegulbayrak aysenurbkdemir bende nurse ve sab simblex kullanıyordum daha çok sancısı oldu şimdi biagaia aldım proboyitikli bebeğim rahatladı masajda yapmanı öneririm bu gece rahat uyursa bebeğim devam edicem damlaya kimyon çayınızda iç fayda eder belki
sudenurmustafa aysenurbkdemir bende bugün aldım duobalance drop inşallah memnun kalırım çok güvendiğim eczacımın tavsiyesiyle aldım.♥️
2bebisannes sudenurmustafa merhaba memnun kaldınız mı bebeğimiz ne kadarken ve kaç damla verdiniz benim kızım geceleri çok uyanıyor sanırım gazdan ve ek gıdadan ötürü kabız oluyo hep o yüzden kullanacağım önerir misiniz gazını daha da arttırdı mı
deryaelisa Valla benimde kızım 11 aylık gece kaç defa uyanıyor gazdan karnı şişiyo ne zaman bitecek masaj yspum bırakıyor
hilalhanuras deryaelisa deryaelisa merhaba çözüm buldunuz mu? Oğlum 10 aylık uykuyu unuttuk özellikle 2 gündür çatlayacak dün acillk olduk kaka da yaptı bugün 3 defa hala uyuyamıyo sancıdan kafayo yicem
2bebisannes sonayt merhaba memnun kaldınız mı bebeğiniz ne kadarlıkken kullandınız kaö damla benm kızım gece çok uyanıyor ve çok kabuz oluyr o yüzden kullanmak istedim ama ek gaz yapar mı acaba bilemedim