Eminegizem evet uyurken hırıltı yok uyanıkken oluyo o da sürekli kustuğu için genzi tıkanıyormuş o da hırıltı yapıyormuş hatta bebeğim bazen öksürüyor minik mimik o da reflüdenmiş internete yazarsanız reflü belirtileri arasında öksürük ve hırıltı var içiniz rahak olsun bebeklerimiz hasta değil çok şükür. İlaca 1 bucuk aylıkken başladık önce motis şurup kullandık azalma bile olmadı sonra gastrotuss baby şurup kullandık biraz faydası oluyo gibi oldu sonra tekrar çoğaldı kusmaları şu an 4 ay 10 günlük şu 4 5 gündür çok şükür kusmaları azaldı hâlâ kusuyor ama eskisi gibi oluk oluk değil yani sabırla beklememiz gerekiyo maalesef şurup ilac falan işe yaramıyor zamanla geçiyor