Kilolu bir bayanım 5 yıl önce farkettik göğüs altında beze şeklinde şeyler 2-3 doktora gittik hepsi ultrason çektirdi yağ bezesi dedi bazen çok ağrıyor bazen hiç hissetmiyorum ama bu aralar sırtıma vurdu ağrısı kilolu bayanlar cilt altında sizde de bezeler var mı ve ağrıyor mu kötü birşey olsa ultrasonda kesin gözükürmüydü