ozlem_murat mantıksız demedim zaten ters bir yorumda yapmadım. çok normal sorması çünkü zaten o dönemleri tamamen sorularla geçiyor. yaptığınız işi anlayacak kıvamda değiller. çocuk sonuç olarak bu konuyu ancak orta okulda öğrenecek o zamanda bilecek ne için olduğunu. sabah sizi karşısına alıp sorgulayacak hali yok. 4 yaşındaki bi çocuğa gece uykunuzda çok terlediğinizi bu yüzden banyo yapma ihtiyacı duyduğunuzuda anlatabilirsiniz rahatlıkla. yani psikoloji yönünden düşünüyorsanız o denli etki edecek bi yaşta değil. zaten zamanı geldiğinde de anlatacağınız için gayet normal bi durum olduğunu bilmiş olacaktır. iyi günler.