Öncelikle herkese iyi geceler, bebeğim 15 aylık olmak üzere. Tek uyku yapıyor fakat şöyle bi sorunumuz var, emerek uyuyor ve emmeye çok düşkün olduğu için başka destek kabul ettiremiyorum. Gece defalarca uyanıyor ve muhtemelen midesi iyice dolduğundan sabaha karşı kıvranıyor gibi oluyor. Kahvaltısını da bunların sonucunda güzel yapmıyor yani anlayacağınız döngüden çıkamıyorum. Bu aydan sonra uyku eğitimi alan var mı? Neler yapmalıyım nasıl desteksiz uyutabilirim