Arkadaşlar selam. Bebeğim 9 aylık açıkçası gündüz uykularında problem yok artık kaç saatte uyuyabileceğibi biliyorum uykuya geçirmek bana zor gelmiyor ama gece oldu mu bazı geceler saatte bir uyanıyor bazen uyanıyor 2 saate yakın uykuya geçmiyor bazen de sadece emmeye kalkıyor uykusu dağılmıyor güzel uyuyor. Yani bi düzen içinde değilizz . Gece uykusu bölünüp uyanınca da kucakta gezdirmek onu istemezse hem gezdirip hemde emmek istiyor aynı anda zaten normalde de uyuturken gezerek emziriyorum bi ara meme reddi yaşamıştık böyle alıştı. Neyse ben uyku eğitimi için birine yazdım 3 hafta veriyorum bebek bi anda düzenini değiştirip zorlanmasın yavaş yavaş alışsın diye dedi. Eşime danıştım ne gerek var bu eğitim kesin işe yaramayada bilir ya bebeği çok ağlatırlarsa bence gerekli değil uyuyor falan dedi. Öyle deyince de kafam karıştı . Başka da fikir alabileceğim kimse yok sizde böyle devam mı etmeli yoksa eğitimle düzene girmeye mi çalışmalı? Bebekler çok ağlıyor mu gerçekten öyleyse ağlatmak istemem asla