Beri_34 dogumdan sonra benmde asırı dokuluyordı yumak yumak bende trendyoldan embeauty dıye bı sampuan kullandım hem uzattı hemde sac cıkardı bır kac kutu bıtırdım hatta kampnya vardı o sekılde almıstım kesnlıkle tavsıye edıyprum kullanın yorumlarınada bakın hatta