pilavustutavuk Önümüzdeki pazartesi 6.ay aşısı olacağız inşallah.. asi günü gün içinde nasildi bebeğiniz, geceniz nasıl geçti..
deletedmom719 pilavustutavuk en kolay aşı 6.ay aşısı. Aşı yapılırken bile hiç ağlamadı. Sonrasında da ne ağrı oldu nede ateş hiç sıkıntısı olmadı