Arkadaşlar iki gündür bebeğim yükseldiği yerden birşey alacaktı yukarı uzanınca parmak ucunda yürümeyi keşfetti iletişimi normal gayet ama ara ara parmak ucunda yürümeye başladı acaba oyunamı çevirdi bilerek yapıyor gibi internetten bakınca korktum yazılanları bu aylarda bu tarz oyuna çeviren bebeler varmı acaba endişelenmeli miyim?