serpilozandefne offff Allah yardımcınız olsun… gaz masajı,doktorunuza danışıp uygun prebiyotik ve gaz damlası. Benim kızım kolik. Zeytinyağına kimyon döküp ekmek banıp yiyorum,rezene içiyorum. Kiraz çekirdeği var fırında ısıtıp gece uyurken ayaklarının altına koyuyorum. 2 aylıkken ışıkları kapatıp göğsüme yatiriyordum 2 3 saat uyuyorduk o şekilde tabi annem ya da eşim gelip arada kontrol ediyordu bizi.