Kızlar bebeğimde ishal var aslında 5 6 gün kadar oldu. Başlarda biraz daha kıvamlıydı ben de kabak çekirdeği vermiştim belki o yapmıştır dedim. Çekirdeği kestim. Patates püresi yayla çorbası muz tarzı besinler verdim fakat fayda etmedi. Ateş öksürük vs yok yanlızca diş çıkarıyor. Şu 2 gündür inanılmaz memeye düştü ve artık baya baya sıvı bir kakası var. Yarın randevumuz var fakat ben sormak istedim yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlediniz? Hangi tahliller yapıldı ve neler verildi? Bir de ishale baglı bugün feci bir pişik oldu onun için de bir öneriniz var mı?