altintopp Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 1 yıl oluyor ama hala geceleri soğuk soğuk terliyorum sonra terlediğim yerlerimden üşüyorum. Vücudumun bir yeri ısınsa başka bir yeri üşüyor. Var mı başka böyle olan? Anlam veremedim
Ebruylmz444 altintopp Ay bana da sürekli sıcaklık basıyor. Emziriyor musunuz süt sıtması mı ne oluyormuş bana da ilk haftalar oluyordu
ozipek altintopp bu bana ilk 1 hafta oldu bi su gibi terleme bi üşüyüp titreme seklinde, kayınvalidem sıtma demişti, sezaryen doğumdu benim, ama geçti neden sürer ki 1 yıl boyunca.. allah allah üzüldüm bi doktora sorsanız etseniz?
defnesmom3 altintopp evet benimde oldu sonra düzeldi hormonlardan oluyo iki yıl geçmeden vücut eski haline tam dönmüyor ondan olabilir
asyanm Bir sıcak bir soğuk oluyor 6 aydır doğum yaptım bazen sıcak basıyor bazen de ayaklarım buz gibi.bugun de sanırım üşüttüm boğazım ağrıyor dengesiz isimdan dolayı.