Kızlar 16 aylık oğlum var 3aydır çalışıyorum ve artık bana düşkün değil eşim evden çalışıyor annem bakıyor kendi evinde anneme de değil babama düşkün eşim hafta sonu bakıyor sabah dışarı çıkıyorlar park hayvanat bahçesi her yere gidiyorlar benim de 1 gün iznim var 18.00-20.00-22.00 çıkış saatlerim değişiyor. 12 de uyuyor zaten geldiğimde sarılıyor özlüyor biliyorum izin günümde de bir saniye ayrılmıyorum yanından oyun oynuyoruz aktivite yapıyoruz hep yanındayım ama sanırım yetersiz. Bugün eşim dışarı çıktı 20.00dan beri oyun oynuyoruz ama normalde hep ben uyutmama rağmen baba diye ağlamaya başladı ve aralıksız 20 dk susturamadım oyalamaya çalıştım vs ama nafile eşim geldi ağlayarak karşıladık babasını ne yapmam gerekiyor durumumuz da öyle muhteşem değil maddi farklı bir desteğimiz yok eşimin maaşı bir kiramız zaten o yüzden çalışıyorum ama çok üzgünüm gerçekten şu an babasıyla uyumaya çalışıyor ben de ağlayarak size yazıyorum bana tavsiye verebilirseniz çok mutlu olurum çok uzun yazdım kusura bakmayın