Burda bebeği akşam 9 buçukta uyuyan anneleri gördükçe maşallah diyorum doğdundan beri en erken 10 da uyuyan bir bebeğim var buna nasıl çare bulucam bilmiyorum. Sabahları 9 buçukta kalkıyor 11 buçukta tekrar uyuyor 1 saat
2 buçukta 1 saat
6 gibi 1 saat uyuyor,
Sonra küçük bey bizimle birlikte saat 22,23 e kadar durduğu oluyor hatta bi ara antibiyotik yüzünden uyku düzeni şaştı gece 1 de uyudu ne yapsam düzelecek bilmiyorum benimde uykusuzluktan nevrim döndü hayatım kalmadı depresyona giriyorum sürekli ,eşimle arkadaşlarımla ailemle kimseyle konuşmak istemiyorum bazen tek bırakıldığım için herkese öfkeliyim ama bazen de ben doğurdum kendime güvendim diyerek görmezden geliyorum :( siz uyku düzeni nasıl oluşturdunuz