Doğum yapalı 7,5 Ay oldu hala adet olamadim
Gerginlik sinir stres bu sebepten tavan , yaşayanlar anlayacaktir. Emziriyorum muhtemelen bu da engel oluyor. Adet olmami saglayacak kur var mı bildiğiniz? Normalde yazın bile bazen 2 çorap giyen biriyken şimdi ayak altlarim yanıyor gibi , ve en kötüsü dediğim gibi aşırı gerginim.
Demeyimlerin8ze talibim 🌸