aslanege07 Kızlar selam. Bebeğim 4 ay 16 günlük. Normalde çok güzel bir uyku düzenimiz vardı ama 2 haftadır o kadar kötü ki. Özellikle son üç gündür yarım saatte bir kalkıyor ağlayarak hem de. Öncesinde kıpırdanırdı emzirir yerine yatırırdım . Ama şimdi emse de sallanmak istiyor asla uyumuyor. Uyusa da 15-20 dk sonra kalkıyor ağlayarak. Ruh gibiyim zombi oldum resmen halimi görseniz acırsınız😂 bebişim neden böyle acaba. Diş desem diş değil yani salyalanma var ama henüz diş yeri belli değil ve sertleşme yok. gaz desem değil gazı aştık şükür. Calpol verdim ağrısı var desem o da değil. Ataksa ne bitmez tükenmez iğrenç bir atakmış mahvetti çocuğumuu. Başına gelen var mı böyle bir şey. Ataksa ne zaman bitecek yahuu
hilalacar2104 aslanege07 4. Ay uyku gerilemesi yaşıyorsunuz. Rutinlerinizi hiç bozmayın uyku sinyalini aldığınızda uykuya geçirin uyandığında.tekrar uyutmayi deneyin uyumazsa kaldırın..tuhaf bı döngüye giriyor insan uyumadigi için huzursuz oluyor ağlıyor besliyorsunuz bu defa hazımsızlık oluyor hene uyuyamiyor uyuymadigi için daha fazla huzursuz oluyor uyutmaya çalışıyorsunuz ama hem çok uykusu var hem.uykuya direniyor. Gündüz az uyuduğu için gece uykusuna saatlerce gecemiyor gecse çok kısa sürede uyanıyor..anne sütü alıyorsa emzirrek uyutabilirsiniz ne kadar uyursa kardır. Ama rutininizi bozmayın hepsi geçiyor gidiyor merak etmeyin 2 hafta sürüyor sanırım her ataktan her gerilemeden sonra bebeklere yeni bı özellik ekleniyor. Tavsiyem kabullenin bu durumu beklenti içine girmeyin yatırın uyursa uyur uyumazsa uyumaz diye düşünün.cok yoruluyorsunuz çok bitkin düşüyorsunuz bebeğinize üzülüyorsunuz ama çok kısa bır süre sonra geçecek Allah yardımcınız olsun varsın sağlıklı olsun uyumasin diye düşünün. İnsanız hepimiz bitkin düşüp sinirlenebiliyoruz yeri geliyor ama evinizde yaninzda olduğu için şükredin hastane odalarında sfa beklemediğiniz icin şükredin. Bir de bu ataklar gerilemeler sağlikli birer gelişim basamagidir Allah yardım etsin sağlıkla büyütün bebeginizi 🙂🙂🤲
sumoom aslanege07 büyük ihtimalle atak , benmde 4 aylık olck hiç duzeni yok gündüz hiç yok uyuması gece az çok uyuyo yine atak diyip geçmesini bekliyelim ,dönem dönem ağır ataklar gecirebliolar , hep öyle oalacak deil yaa
gmzearas aslanege07 4.5 aylık uyku düzenimiz çok iyiydi. Son 1 haftadadır aynı durumdayız. Az önce oturdum ağladım. 19.30 da uyuyan bebeğim 12 de uyuyor umarım geçicidir. Ağlayarak uyanıyor kucakta uyumak istiyor. Dalamıyor, gözleri hep yarım açık. Şimdi uyudu şükür bakalım ne zaman uyanıcak bekliyorum 🥲
Halless 5 aylık bebişimle perişan haldeyiz 3 saatlik uyku ile ayakta duruyorum hiç bir uyku şeklini kabul etmiyor ağla uyu uyan 15-20 dk bir
aslanege07 Kızlar hepinize teşekkür ederim. Çok iyi geldi yazdıklarınız. Demek ki bu bir süreç. Sağlıkla büyüsün evlatlarımız. Umarım en kısa sürede normale döner. Bebeğim gece uykusuna geçişte direnmiyor ama uyuduktan sonra yarım saatte bir bazen 10 dakikada bir kalkıyor. Aslında aç değil yarım saat önce emmiş oluyor eşim sallıyor sağ olsun uyutmaya çalışıyor ama eşimde de uyumuyor. İlla meme istiyor emecek yani. Aç değil ama demek ki o an anneye muhtaç hissediyor bebeğim. Hepimizin yavrusunu Allah korusun. Bol bol uykuları olsun inşallah 🌸🥰
hilalacar2104 aslanege07 ayy ne demek hepimiz aynı dongulerden aynı yollardan geçiyoruz delirmememk için birbirimize destek oluyoruz. Doktorlar uzmanlari hep arastirsak da bizimle aynı şeyleri yaşayan insanlarin ve olduğunu bilmek onların tavsiyelerini dinlemek güzel geliyor gelmese de rahatliyoruz en azından sorun bende mi ben mi uuyutamiyorum düşüncesi aklimzdan uçup gdiiyor. Sağlıkla büyütün bebeginizi 🙂🤲
aslanege07 busrasr meme reddi değil de meme bağımlılığı oldu . Ama meme reddi de bu dönemde çok oluyormuş
aslanege07 Kızlarr güzel anneler. 2 haftadır bu sorunu yaşıyorduk yukarıda yazmıştım. Dün gece biraz daha iyiydi. Bu gece sanki biraz daha iyi çok şükür. Bebeğimi iki gündür bol bol döndürüp oynuyorum elinden tutup kalkmasına yardım ediyorum. Çünkü uykuya geçişte kalkmak istiyordu. Ben bol bol yaptırarak bıktırdım yani bir yerde okumuştum gün içinde yapınca uykuda yapmazmış. Sanki çok şükür maşallah diyim düzeliyor. Eşim de öyle diyor gün gün iyiye gidiyor diye. Sanırım azalarak normale dönecek. Mesela bugün 9buçukta uyudu şu an 01.00 uykusunda emzirdim yatırdım tekrar. Tabii bu saate kadar 3-4 kez uyandı ama emzikle hafif sallamayla geri uykuya döndürdüm en azından ağlamadı çok. Zamanla bu uyanmalar da azalır diye düşünüyorum. Hepimizin bebişleri çok iyi olsun🥰❤️