asmkkx Kizlar sezeryan oldum 69 la hamile kaldim 83 le doğurdum. Sonra kilo verdim ödem attim 74-75 e düştüm ama burda kaldım böyle. Ama bisi var, 78 kiloyken hamileyken yüzüğüm oluyordu suan olmuyor hala ödem olabilir mi