prensesinannesi41 vallahi sadece anne sütü alıyor bebeğim 4 buçuk aylık bazen günde 5 kere kaka yaptığı oluyor bazen iki günde bir defa yaptığı oluyor. Mama konusuni bilemem ama bence normaldir arttirmaniz da normal midesi büyüdükçe daha fazla istiyor olabilir zaten fazla geleni bı şekilde çıkaracaktır.ya kusarak ya da kaka yaparak..yine de umarım mama hakkında bilen birileri yazar sağlıkla büyütün bebeginizi 🤲🤲🙂