Zeyneptayfun El ayak hastalığı geçirdik tırnak düşmesi yaşayacağız böyle bir durum yaşadınız mı ? Normale döndü mü? Bir de düşmeden önce takılmasını önlemek için ne yaptınız ?
yatinzibarineww Zeyneptayfun bizde geçirdik ama yaşamadık bir kaç ay sonra oluyormuş herhalde siz ne zamn geçirdiniz birde tırnak düşmesini nasıl anladınız ayar parmaklarinda deri soyulmalari var benimkinde
Zeyneptayfun yatinzibarineww bir aydan fazla oldu tırnaklarında şekil değişikliği olmuştu bir tanesi kenarı baya kalktı yakıştıkça bir yerlere iyice kalktı tek tarafı tutuyor diğer tarafı tutmuyor oda bizi çok zorluyor çok takılıyor ve kanıyor diğer tırnaklarında kalkma olmadı fakat değişiklik var ama bizde de aoyulma olmadı şimdilik bakalım