Kızlar anketi oylar mısınız? 17 aylık bebeğim kelimelerin ilk hecelerini söylüyor. Anne baba mama vs gibi basit kelimeleri söylemiyor. Ama çorap-ço kitap-ki, kapak- ka vs vs gibi söylüyor. Anne nerde baba nerde anane nerde dayı nerde va sorunca o kişiye bakıyor. Ama söylemek yok. İlk heceleri için sizce normal mi geç mi kalıyoruz. Teşekkürler şimdiden 🙏🏻