defmommy o zaman yarın gündüz saatlerini bekleyin tekrar denersiniz. Hanımın dedigini de kafanıza takmayon böyle durumlarda hep karşı taraf suçlanır nazik bı dille telafi etmeye çalışıyorum diyebilirsiniz anlayış gösterir mutlaka. Olabilir. Kasım indirimleri yoğunluk derken karışmış olabilir kargolar gecikmiş olabilir hepsi normal umarım çözersiniz bı an önce 🤲🙂