iremyildiz24 yok yok hiç takilmasin ccunku aynı durumu yaşadım 4 buçuk aylık bebeğim var ikinci sezaryen doğumum lohusaligim 30.gun sürdü o da böle leke gibiydi hiç böle yoğun bı lohusa kanamam olmadı onu da doktoruma sormuştum sezaryende içini guzel temizledim o yüzden az gelebilir kanaman emzirdikce azalıp çoğalır demişti ddigi gbi olmuştu. Sonrasında 41. Gün tekrar kanamam başladı ama afedersin et parçası.gibi pihtilar geldi ve yoğun kanamam oldu bı 5 6 gün kadar şöyle soyliyim ped yetistiremeyip bebek bezi koymuştum hatta yine doktorum çok normal olduğunu vucudun kendini yeni bı bebeğe hazırladığını yumurtaların fazla üretildiğini ve dışarı fazla atıldığını söyledi endişe edilecek bir durum değil yani hatta sonraki iki ay kanamam aynı şekilde yoğun ve uzun sürdu bu üçüncü kanamam da gayet eski düzeninde su an olması gerektgi kadar. Yine de gönlünüz rajat etmezse doktorunuza danışabilirsiniz ama kendi yasadiklarim ve doktorum söylediği bunlardi 🙂