nehired Arkadaşlar kızım 5 aylık sağlık ocağı hemsiresine danışarak aldım kullanıyorum fayda görür müyüm az önce ilk şaseyi döktüm ağız içine
hunilimomy nehired ben oğlumda cok faydasını görmüştüm şeffaf parmak fırçaları var ona döküp damaklarina masaj yaparsanız daha etkili
Mammamiaa nehired biz 9 ayligiz 4. Aydan beri gerektikce kullandik su siralar uyku oncesi veriyorum az da olsa ise yariyor
ezgikrby nehired çok faydalı 15-20 kutu almışımdır net o olmasa napardım 😁 osanit diş topu da çok iyi geliyo
sokaklahmacunuu nehired ben aldm birkac kez kullandimda ama etki ettimi etmediki pek anlamadim acikcasi
meryemalparslan Ben tetagil kullanıyordum ama şuan osanite geçtim hepsiburadadan aldım daha iyi bence beni çok rahatlattı
ipekkusunannesi nehired ben çok faydasını gördüm içinde kimyasal yok ve yan etkisi olmayan bişey Ağzına döktükten sonra damaklarının üzerinde granülü gezdirebildiğiniz kadar gezdirin ne kadar çok gezdirirseniz o kadar etkili oluyor