Haribo42 OzEnAr valla ben koltuk altindan olcen aldim braun cok memnuunum 65 70 gibi biseydi ama annemde var 15 yildir kullaniyo hala bozulmadi bende cok kafa yormadim:))
OzEnAr Haribo42 canım koltuk altından ölçen var ama bebeğim durmuyor kiii sürekli hareket halinde olduğu için ölçemiyorum maalesef
Babybboy Haribo42 aynen yaaa benimde annemin var yıllardır kullanıyor bende aldım aynısı braun koltuk alti hem uygun hem kaliteli valla
Haribo42 Babybboy aynen ben hic o pahali olanlara bakmadm tabi koltuk alti olanlarin cok ucuzlarida var ama ben iyisi olsun dedim