rose90546_ İyi akşamlar düdüklü tencere arayisindayim. Karaca, Taç, Korkmaz hariç guvendiginiz ve pisirimi hızlı güvenli bir düdüklü tencere arıyorum. Deneyimi olanlar veya bilgili olanlar yazarsa çok teşekkür ederim 🙏🏻❤️
Pikapikapikacuuu rose90546_ WMF kesinlikle çok memnunum. Ablam da 10 yıldır kullanıyor ben de onun tavsiyesiyle aldım.
ezopi rose90546_ ben Philips’in elektrikli düdüklü tenceresini kullanıyorum hem normal yemek yapabiliyorsun yoğurt mayalama var reçel yapma var ve patla olanağı yok bak istersen
rose90546_ Dolores gamze3444 fraubi BuzluKahve Fissler kesin alacaktım ama ta’ ki şikayet var da, şikayetleri görene kadar açıkçası o kadar para verip mağdur olmak istemiyorum. Beni soğuttu resmen.
Gakkoyenge Arçelik gurme pro aldım kargoda ve bir sürü yemek yapıyor araştırdım bunda karar kıldım isterseniz bi bakın hem tenceresi çelik diğerleri teflon
rose90546_ Gakkoyenge düdüklü gibi 15 20 dk bakliyat vs pişiriyor mu ben mutfak chefi istemiyorum sadece düdüklü olsun zamandan tasarruf edeyim sürekli tezgah üstündede durmasın
mrvyhya rose90546_ fissleri herkes öneriyor bn fiyatı yüksek oldigi için ceyizime alamamistim korkmaz aldım korkmazdan da memnun kaldım pisirmesinhersyi güzel bozulduğu için bnde yeni arayis içerisindeyim tefala baktım kullanıcı yorumları sıkıntılı birsuru şikayet var vazgeçtim hala ariyorim
rose90546_ mrvyhya Aynen korkmaz kullanıyordum beş yıldır. Ama bozuldu şimdi aniden patliyacak diye ödüm kopuyor kullanmıyorum aniden inanılmaz basınçlı Hava veriyor öyle ki Ocak sönüyor. Çok korkunç
mnkanne1 rose90546_ kayınvalideme Karacanın şu yeni çıkanlarından aldık gayet memnun ben kendim düdüklü tencereden korktuğum için kullanmıyorum almadım kuzenlerim falan da kullanıyor Karacanınkinden çok memnunlar
rose90546_ mnkanne1 Teşekkür ederim öneriniz için ama asla ürünlerinin arkasında duran bir firma değil herşey satana kadar o yüzden tercih etmiyorum. Olumsuz deneyimlerde yaşadım
mrvyhya rose90546_ oo Allah korusun bnde korktum.arrik pişerken yanında durmuyorum yada gerekmedikçe hiç birşey yapmıyorum
mnkanne1 rose90546_ ben kendim çeyizime sadece bıçak aldım ilk kullanmadan sonra hemen benek benek küflendi bıçaklar bir daha yanaşmadım ama kuzenlerim bütün her şeylerini karacadan aldılar çok memnunlar şanş işi bence düdüklü tencereye gelince kendim korkuyorum bende falez marka var ama anneme verdim onu da