benim oğlumda 7buçuk aylık, uyku aralığı 2buçuk saat bu ayda, akşam 5te kalkıyorsa 8.30 gibi uyutmayı bi deneyin, emzirip mayıştırıp sonra kucağımda gezinerek ee ee pış pış yapıyorum sırtına vurarak, üstümü de çıkarıyorum sadece atlet oluyor, on dk içinde uyuyor. yani 8 gibi götürüp biraz bakım biraz oynama emzirme pışpış derken 8.30 gibi uyuyabilir. Umarım 🐥