PrensesAnne_ benim bebeğimde de çıktı. İki ay ilaç kullandık, bir süre de hastanede kaldık. Hastanede önerilen mama var onu veriyorum şimdi hergün. Onu yazayım size, 150 cc mama( siz ne kadar yediriyorsanız), iki adet bebe bisküvisi, bir çay kaşığı pekmez ve bir yumurta sarısı. Blenderdan geçiriyorum. Öğle uykusunda bunu veriyorum. Doktor bol bol et yiyecek demişti ceviz büyüklüğünde. Kıyma yediriyorum. Kemik suyu çorbalarını çok seviyor. Ama tabii bunlar bir günde olmadı. Ek gıdayı çok zor kabul etti. Demiri düzeldikçe iştahı artıyor. Çok uzun yazdım.