Gozdemasal Merhabalar iyi olup memnun kaldığınız hamur yoğurma makina markası önerebilecek var mı kafam çok karışık
selin4545 Gozdemasal benim var ciğköfte bile yoğruyodum sonra hevesım kaçtı attım köşeye alırsanız satarm gayette güzl beb cocukla uğraşamıyorm genel olarakda usengecım zaten
Bebekbebek1 Bende korkmaz Pro mix kullanıyorum çok memnunum 🤩 karaca da gözüm vardı ama gövdenin döküm olması için korkmaz almıştım
songulla Gozdemasal Karaca mastermaid var bende 1500 W çeyiz takımımla birlikte vardı paketin içinde sadece 1 kere denemek için kullandım başka kullanmadım duruyor öyle isterseniz satarım
Sesimgeliyomuuu Gozdemasal ben yuininkini kullaniyorum asiri memnunum 1800w canavar gibi valla tavsiye ederimmm