ahsen57 10 aylık kızımda ishal kokulu ve mukuslu kaka şüphesiyle gttm ztn temaslı idi kuzeni de rota pozitif ckti neyse bgn acilde serm takildi hem susuz kaldığı için hem ateş düşürücü eve geldk ateşi hala yüksek soydum ateş düşürücü verdm ama malesef cok halsiz yudum yudum su icirdm braz çorba içti ne kdr sürer 2 asılı yani birde çok üzülüyorum ateşten çok korkuyorm
Nil10 ahsen57 niye yatış yapmadılar bizi 2 gece yatrmslardı ateş yoktu ishal ve kusma vardı ıkı günde toparlamstı keşke yatırsalardı daha çabuk toparlardı
-SweetPanda- ahsen57 Çok çok geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin inşaAllah. Bence başka bi hastaneye götürün bi tanıdığımın kızı rota virüsü pozitifti 10 gün tutmuşlar hastanede. Rabbim bebetolarımızı korusun inşaAllah🙌🏼🤍
biranneminik ahsen57 Kızımda oldu acilde geçirdik hep test veremedi kizim o zaman bişey yemediği için büyük çişini yapmıyordu en son özele gittik orda bı serum taktılar kendine geldi test verdik pozitif dendi ama o özeldeki doktordan Allah razı olsun verdiği ilaç ve serumla hemen atlattık o zamana kadar devlete gittik serum takip gonderdiler hep 1 hafta sürdü bizimki çok kötüydü gerçekten sık sık gidin hastaneye bizim devlette takılan serumlar da susuz kalmasını engellemisti.
ahsen57 Nil10 hastane full böyle dedi doktor ama blmiorm hiç de teklif etmedi ateş birden ckti yukseliyor ilaçla düşüyor ama tekrar ckior blmiorm ya
ahsen57 -SweetPanda- yarın daha çok şiddetlenirse goturecgm smdilk mecbur geldk cocugm delik deşik oldu damarları sisti serum takilana kdr dinlensn die yatrdm smdj
-SweetPanda- ahsen57 Oyy kıyamamm, inşaAllah iyiye gider toparlanır tez zamanda benin kızımdada geçen ateş çıktı 39.5di çok anlıyorum sizi bizdede serum taktılar, takarken kızım ağladı ben ağladım. İnşaAllah hemencicik toparlanır🙌🏼🤍
ahsen57 biranneminik evet doktorumuz saolsn hemen serum istedi kanda susuzluk çıkmış ztn ama eve glnce braz bsyler yedi içti su az da olsa sorn ateşi yani çıkıyor ben mudhale ediyorm ama korkuyorum ya düşmez de bska bsy olursa die
biranneminik ahsen57 inşaAllah düşer biraz uzun sürüyor çok da zor bir süreç. Kızım çise alışmıştı ve doktorumuz lazimliga yapıyorsa yaptığı gibi temizleyin lazimligi demişti ondan size bile bulaşır demişti. Ateşi de arada bir ılık duş aldırın ben 1 hafta geceleri uyuyamamıştım ateşi cikicak diye korkudan. Bol bol sıvı tukettirin suyu falan çok içsin