20 günlük bebeğimin son 2 gündür kakası kokuyor. 2 gün önce kontrole gittiğimizde doktorumuz sormuştu sanırım kakasında koku var mı diye, çok net hatırlamıyorum ama. Koku varsa enfeksiyon olabilir gibi konuşmuştu sanki. Bu konuda bilgisi olan var mı? Biraz araştırdım normal gibi okudum ama emin olamadım, sizlere danışmak istedim. Tekrar doktora gitmeli miyiz?