tugceemir canım benim için zararsız diye önereceğim bir ilac( bitkisel de dahi olsa) Allah muhafaza içeriğinde ki bir şey senin bebeğine alerji yapabilir.. benimde bebeğim 6 aylık.. 4.cu ay atağından sonra uykularımız çok kötü oldu.
Gündüz 25 dakika uyur, gece sabaha kadar saat başı yada yarım saatte bir kalkıyor.. diştir diye ümit ediyorum.. ve inşallah düzelir diye dua ediyorum..