Kızlar merhaba, 4,5 yaş hatta martta 5 olacak oğlum bugün okuldan aldım anne başım ağrıyor dedi sabah güzel uyandi biseyler yedi okula bıraktık beslenmesini hiç yememiş beğenmemiş koyduklarımı öğlen aldım eve geldim açlıktan diye düşündüm biseyler yedirdim zorla sonra uyuttum, uyanınca biraz geçti dedi sol gözün içi de alt tarafa doğru biraz kanlanmisti. Sonra bir ölçek parol verdim geçti dedi kalktı oynadı yemek yedi normal Di biraz önce geri başladı dedi biraz okudum masaj yaptım. Ama aklımdan çıkmıyor ya ilk defa böyle bisey oldu şimdi uyuttum dinlensin diye düştün mü bir yere mi vurdun okulda diyorum hayır diyor. Geçen hafta cuma hafif ateşi vardı öksürük burun tıkanıklığı öksürük hafifledi burun tıkanıklığı az da olsa var o Mu ağrıtıyor acaba bilmiyorum kafayı yiycem?