mihra69 Merhabalar hanımlar. Bebeğim 6 buçuk aylık. Üzerini değiştirmekten pek hoşlanmıyor. Sizde de böyle bir durum var mı
karabela mihra69 9 aylik savaş veriyoruz bir kaplani giydirsem daha rahat giydirirdim 😅 Evdeysem her lekede ustunu degistirmiyorum yani gercekten kirlendiyse veya islandiysa anca o zaman 🤣
sareceymer mihra69 bebeğim 6.5 aylık öyle bir sorunumuz yok şükür olsa bile normal olduğunu düşünüyorum bebek sonuçta sıkılıyor olabilir
tugba825_ mihra69 benim kızım da 6 ay 9 günlük doğduğundan beri çığlık kıyamet elbise değiştiriyoruz ama büyüdükçe azalıyo yine ağlıyo da eskisi gibi değil. Bazı bebekler sevmez vücudunun ellenmesini falan bence takılacak bi durum yok
mihra69 asennaa aslında bende sizin gibi düşünüyorum ancak sosyal medyada bebeklerle ilgili bu tür paylaşımları görünce insan bi korkmuyor değil
cokbilmismom mihra69 benim ki neredeyse doğduğu günden beri üst değişmeyi sevmez. Hele sol kolunu asla vermez zar zor giydiririm biraz keçi inadı var 8 aylık
Tugcetitiz mihra69 16 aylıktan bildiriyorum bi üstü abartısız yarım saatte değiştiriyoruz 😀 eline sevdiği oyuncakları dikkatini çekicek şeyleri veriyorum öyle daha kolay tabii
kurabiyevarsimitvar mihra69 ay postun başlığını okuyunca kahkaha attım çünkü tam olarak az önce full ağlamalı bir üst değişimi gerçekleştirdik pxöeöqlslwöqslf