aley01 ah ah zor malesef , ben defalarca başlayıp bıraktım ama hiç istikrar bozmadan devam etmek gerekiyor. Bizim 1 Ay oldu tam heh alıştı diyorum şom bir kaç gündür ağlıyor yatağa yatar yatmaz dis veya büyüme atağı olabilir diye yormamak adına çok sinirliyse hafif sırtını sivazliyorum yatağında rahatliyor, rahatlamazsa kucagima alıp odadan çıkarıp biraz oynatıp tekrar deniyorum. Yine yani severek uykuya gitmiyor ama Allah’a binlerce şükürler olsun bu hicbir sey, öncesi kabustu. Uyku ne unutmustuk gerçekten. Kendinizi hazır hissetiginzde bence istikrarla başlayın ve unutmayın olduğunuz durum çok çok kötü ve üzgünüm değişmez bu şekilde. Allah kolaylık versin inşallah alistirabilrsnz