Ya kızlar bebeğim 7 aylık diş çıkarıyor biz doğduğundan beri hem meme hem mama gittik biberonada alışık yani 3 gündür asla memeyi almıyor sütüm çok fazla azaldı pompa yapıyorum çok az çıkıyor geri gelir mi sizce ne yapmam lazım aynı durumu yaşayan var mı ?