Kızım 10 aylık daha yeni 1 tane dişi çıktı.
Bugünde iştahı yoktu pek birşey yemedi daha çok beni emdi.
Sonra kaka yaptı bir de ne göreyim pişmiş resmen çocuk daha yarım saat önce bezinde hiçbirşey yoktu asidik kaka yapmış kaka anında pişik yapmış yavrumu :(((
Bugün pek birşey yemedi zaten. Alerjisi çıkmadı şu ana kadar birşeye. Diş olabilir mi ?