dml991 Merhaba bebeğim 3 aylık hava vermem gerekiyor fakat maske takamıyoruz günde 4 kez vermelisin dedi dr kolay bi yolu var mı maskesiz yapıyordum ama öyle olmazmış olmadı da
zeysel5_6 dml991 maskesiz niye olmuyormuş benim oğlumda maske taktırmyr her seferinde maskesiz tutuyoruz işe yarıyor
aysecos dml991 yaaaa gercekten mi bende üç gündür maskesiz yapıyorum suan canım sıkıldı baya cunku oglum bronşiolit
dml991 aysecos Vallahi aşağıda arkadaş atmış resmini ben de ondan var maskesiz kullanıyordum ama on günü geçti çocuk iyileşmedi maskeli kullan çoğu dışarı Gidiyor çocuk içine çekemiyor dedi küçük maske de bebeğin büyük geliyor yine dışarı çıkıyor anlamadım ben
dml991 Mucize1309 Bu bende de var ama doktor maskeyle vermem gerektiğini söyledi yoksa çoğu dışarı gidiyormuş çekemiyormuş
bestber Bizde 3 aylıkken bronsit olduk hava verdiler ama hastanede de evde de burnuna tutabilcegmi söylediler maske kullanmadık 2 farklı ilac günde 5 kez verdim iyilesti oglum iyi geldi yani
Tugcetitiz dml991 biz maskesiz kullandık çoğu zaman takmak istemiyor diye burnuna tutun bişey olmaz. Birde uyurken yapın mümkünse