canssm bende artık bi yerde yanlış mı yapıyorum acaba diye düşünüyorum.Mesela sabah 7,5 da uyanıyor ilk uykusunu 10,5 da yapıyor.Maksimum 1 saat.11,5 da uyandı diyelim 2. uykusunu 3 de yapıyor o da 1-1,5 saat.Gündüz çok da uyumuyor en fazla 2,5 saat.Gündüz uykularında hiç sıkıntı yok zaten.Akşam da 7,5 -8 gece uykusu.Ama adeta bir hacı yatmaz😂