nevermore Ee011 bende yok ama bir akrabamızda düşün kablolu vardı çok güzel çekiyor, bir yerde de Philips denemiştim onun kadar çekmiyordu.
sek_kahve Ee011 süpürgeden bahsediyorsanız eğer benim kablolu süpürgem dyson neredeyse 7.yılını doldurmak üzere, hala ilk günkü gibi çekişi.
babymomyy Ee011 ben Dyson v15 kullanıyorum memnunum. Ama markadan ziyade kablosuz süpürge hayat kurtarır diym…
merrv26 Ee011 phlıpsin ne kablolusunu al ne şarjlısını bişeye benzemiyor bende var ikiside kablolusu gırgıra döndü artık hiç hayrı yok
bsrkn Philips’in yeni çıkan Aqua trio serisini aldım hem silme hem süpürme yapan.silme performansı üst düzey diyebilirim çok iyi.Dyson kullanmadığım için onla karşılaştırma yapamam ama süpürme performansından da memnunum
Cennetmahallesipembe Ee011 ben kozumu oynayıp Miele diyorum dediğiniz bu iki marka da balon boşboş şişiriliyor anca
damlaozzz Ee011 Philips maraton kullanıyordum mükemmel bir süpürge ne var ne yok hepsini çekiyor tek eksisi çok ağır bu yüzden sürekli kullanamıyorum
Skrng Dyson kablolu müthiş diyorum kullanımı çok pratik 👍👍 kablosuzlar da güzelmiş ama şarjlı olduğu için tüm evi süpürsün diye kablolu aldım ana temizlik için yani ☺️