Merhaba hanımlar, oğlum 1 yaşında bugün nezle olduğu için doktora götürdüm. Tahlil yapılacaktı bende özellikle b12’de bakılsın istedim oğlumda ciddi bi iştahsızlık var yani asla yemeğe ilgi duymuyo yemek istemiyor. B12’miz 184 çıktı. Aranızda b12 eksikliğinde iştahsızlık yaşayıp vitamin alınca düzelen oldu mu acaba? Cevaplarsanız çok sevinirim.