Kızlar yakında oğlum 3 yaşına girecek yalnız dikkat ettiğim bir şey var oğlumun boyu persentil tablosundaki gibi düzenli uzamiyor . Birden boy atıyor. Mesela uzun bir süre aynı boylarda oluyor sonr birden boy atıyor çevremizdeki insanlarda birden boy atmış diyor hep. Sizce bu durum normal mi yoksa her ay düzenli olarak mı uzaması gerekir?