4 aylık bebeğimde konak var ve kalıplaşmış gibi, su görmemiş kuru killi toprak gibi desem yeridir. Üç kere zeytinyağı sürdüm bekleyip konsk tarağı ile taradım. Çok az boşluklar geçti yine aynı. İlk defa gittiğim bi doktor hipokort merhem verdi. En fazla 7 gün kullanılıyor. Prospektüsünü okuyunca suresim gelmedi. Bebeklerde zorunlu kalinmadikca kullanılması önerilmemektedir diyince şüphe oluştu. Sizlerde kullanabilirsiniz oldu mu? Etkisi nasıldı?